Dag 13 Manuel Antonio

17 januari 2020 - Quepos, Costa Rica

Vanochtend konden we het even rustig aan doen.  Na in het buitenrestaurant te hebben ontbeten, gingen we nog even rustig in de ligstoel liggen boekje lezen. Zo gretig als we de eerste dagen waren op de zon, zo blij waren we  nu met de schaduw.  Want het is behoorlijk warm.

Om 11.00  uur vertrekken we naar het nationaal park Manuel Antonio. Alwaar we met Lenny onze gids en een telescoop het park ingaan. Voordat we het park ingaan worden onze tassen gecontroleerd op etenswaren, we mogen de dieren beslist niet voeren.!!

Al snel ziet onze gids beesies, wij kunnen ze met het blote oog nauwelijks of niet zien, maar met de telescoop des te beter. Wederom indrukwekkend.

Na bijna drie uur te hebben gewandeld en gespot zijn we toe aan een koud glas drinken. Dat we veel gezien hebben zien jullie straks op de foto's .

Terug in het hotel een lekkere douche en met zijn allen weer in de bus voor het laatste avondmaal met zijn allen. Op een schilderachtige  plek met ja inderdaad opnieuw een prachtige zonsondergang.

En een verukkelijke cocktail 😍🍹.

Met nog wat kleine speeches en een heerlijke maaltijd kwam de dag en bijna ook de vakantie ten einde.

Vanavond koffers pakken en morgen naar San José en dan naar huis.

Maar deze reis was echt onvergetelijk.

1. Karin:
    17 januari 2020
    Wat een vakantie, leuk dat we zo mee konden kijken 😊 nog even genieten van de laatste dag meiden, en een goede reis terug 💋
  2. Paula:
    17 januari 2020
    Hier sluit ik mij bij aan!
    Goede reis. 😘
  3. Maureen:
    17 januari 2020
    Sluit mij helemaal bij aan bij de anderen.
    Echt heel mooi om jullie reis mee te maken.
    Mooie afsluiting en goede reis terug!