Dag 13: Tarcoles - Manuel Antonio

16 januari 2020 - Quepos, Costa Rica

Tijdens ons ontbijt buiten zien we weer apen, vlinders en vogels. Gelukkig zijn wij in onze mooie buiten douche geen beesten tegengekomen, een paar van onze reisgenoten wel: een gidtige pad en een vogelspin .... slik. We vertrekken naar ons laatste hotel in Costa Rica: hotel Pacific Paradise in het kleine plaatsje Manuel Antonio, waar we weer 2 nachten blijven. Een leuk klein hotel met een lekker zwembad erbij. Na aankomst even douchen en daarna gaan we buiten eten. Om half 2 stappen we weer in de bus, binnen 10 minuten zij we in de jachthaven want we stappen op de boot voor een Sunset Cruise. Het is vandaag erg warm dus de zeewind doet ons goed en we gaan voor anker om te zwemmen en te snorkelen. De school dolfijnen die we tegenkomen zijn zo snel dat ze niet te fotograferen zijn, gelukkig hebben we wel een filmpje. Het is een gezellige boel aan boord met lekkere drankjes, fruit en eten en met als afsluiting een prachtige zonsondergang. Weer een mooie dag :-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Karin:
    16 januari 2020
    Euu tis ook nog niet helemaal zonder gevaar volgens mij , met al die enge dieren 🤔🤭 pas maar op voor de wilde dieren, in het bos in het bos 😂😂😂😉