Dag 5 Tortuguera naar La Fortuna

8 januari 2020 - San Carlos, Costa Rica

Vanochtend (dinsdag) niet eens zo vroeg eruit. Koffers weer inpakken, alles is een beetje vochtig van het regenwoud. Ontbijten en naar de boot. Bij de boot kregen we nog een show van een slingeraap. We hadden ook nog  een Toekan met gele snavel gespot( geen vd Valk in de buurt)

Op de boot terug naar de haven en daar stond Geraldo met de bus. Nog even goed op letten of koffers mee kwamen. En toen op weg naar ons lunch hotel.

Na een lekkere lunch verder naar La Fortuna . Een tussenstop voor ijs en leguanen heel dicht bij😨.

In La Fortuna weer ingecheckt weer een mooie kamer huisje met uitzicht op de vulkaan Arenal.

En toen kwam de avonturiers in ons naar boven we gingen mee met een gids het woud in voor een nachtwandeling om slangen vooral kikkers te spotten. Super leuk. Alleen binnen de eerste 100 meter al een zeer giftige adder. Maar goed veilig langs gekomen en vervolgens meer dan 10 verschillende kikkers gespot. Na twee uur wandelen in het pikkedonker met alleen onze zaklantaarn kwamen we weer veilig bij de bus.

Nog een lekker hapje eten met ons allen en toen naar hotel en naar bed. Geen Wi-Fi op kamer dus vandaar onze blog vandaag.

Het was weer een mooie dag

Anita en Catharina