Dag 8 Rincon de la Vieja

11 januari 2020 - Nationaal park Rincón de la Vieja, Costa Rica

Vanochtend konden we zowaar uitslapen.  De wekker ging om 7.00 uur. Helaas waren we allebei ruim op tijd wakker. Na een verkwikkende douche op naar het ontbijtbuffet. Jippie weer een keer yoghurt. Anita gaat vanmorgen met de groep wandelen onder begeleiding van een gids. Ik blijf lekker luieren bij het huisje en de Haciënda verkennen.

Vanuit het hotel is er een mooi pad richting de waterval, onderweg zien ze diverse vogels, een  miereneter in de boom apen en nog veel meer. De slangen deden dit keer gelukkig niet mee. Op het park zag ik ook uiteenlopende vogels en een indrukwekkende leguaan gelukkig aan het overkant van het meer maar helaas te ver weg voor een foto.

Na de lunch even lekker niks om ons vervolgens op te maken voor het volgende avontuur. Met zijn allen in een kar achter een heule grote trekker na de hotsprings. Allemaal in de badkleding in de stoomcabine en vervolgens ons helemaal insmeren met modder. Het volgende ritueel was een kroon van palmbladeren op ons hoofd, lekker gek met zijn allen. Eenmaal opgedroogd onder de koude douche alles schoonspoelen om ons vervolgens met een verukte kreet in de hotspring te laten zakken.

Op Bertus zijn vraag wie nog een massage wilde hoefden we niet na te denken. Heerlijk gewoon.

Na weer in de kleren te zijn zit de hele  groep super gezellig te keuvelen en doen we een drankje. Om als slotstuk van de avond een lekkere barbeque

geserveerd te krijgen.

De trekker bracht ons in helder maanlicht weer terug naar het hotel.

Morgenvroeg de wekker weer om 5.45 uur maar vast weer een mooie dag.

Anita en Catharina

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paula:
    11 januari 2020
    Heerlijk, alleen die modder lijkt me niets, ben een beetje jaloers op zo'n verwen bad!
  2. Karin:
    11 januari 2020
    😂😂paula.. my ook niet... maar ik hoor t al weer...genieten genieten en nog eens genieten 👏👏